Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh obytné zóny v obci Vendryně
Misiarzová, Vendula ; Moravec, Karel (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je variantní řešení obytné zóny. V prvé řadě rozmístění parcel na vymezené ploše a v druhé řadě vyřešení dopravní infrastruktury včetně parkovacích a odstavných stání. Pro vymezenou plochu byly navrženy tři varianty řešení obytné zóny. Dle multikriteriální analýzy byla vybrána jedna nejvhodnější varianta, pro kterou byl dále zpracován podélný profil a vzorové příčné řezy.
Návrh obytné zóny v Dolní Lutyni
Tkáčová, Klára ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh variantního řešení obytné zóny v obci Dolní Lutyně. Jedná se především o nalezení vhodného uspořádání stavebních pozemků na vymezeném území, vyřešení dopravní infrastruktury a dopravy statické. Všechny varianty byly podrobně rozpracovány do výkresů - situací, podélných profilů a vzorových příčných řezů. Na základě výběru a vyhodnocení multikriteriálních hledisek byla vybrána nejoptimálnější varianta pro budoucího investora.
Návrh obytné zóny v obci Pustiměř
Drnovský, Ondřej ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh obytné zóny v obci Pustiměř. Na poli jsou navrženy nové pozemní komunikace, rozvrženy stavební parcely a také vyřešena statická doprava. V rámci práce byly navrženy tři varianty, jedna byla rozpracována podrobněji.
Connection of streets in Holásky and Brněnské Ivanovice
Vajda, Ronald ; Holcner, Petr (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
This thesis deals with the interconnection of V holáskách and Brněnské Ivanovice streets. The aim of this work is to design a traffic-urban study of the BI-2 site according to the Draft Zoning Plan of the City of Brno. I focused on the suitability and method of connecting the streets V Aleja, Sladovnické, Jubilejní, Rolencově and the examination of the establishment of the railway stop Holásky. After studying the topography and elevation, I proposed various connections of these streets. I examined them in direction, width and height and on the basis of the results I proposed new suitable connections for different modes of transport. I then designed the layout of the plots and buildings on the basic traffic skeleton. A reasonable layout resulted in a population of 1,022. The population density works out at 101 inhabitants/ha. There are 38 % of public areas and 62 % of non-public areas. The results of this work allow for better decision making when processing further detailed documentation and deciding on the further use of the area. It is also beneficial that development site BI-2 is connected to the second development site Ho-2 by a footbridge that runs over the railway. The main result is that the connection of the streets is realistic and the establishment of a railway station is also possible.
Obytný soubor Brno-Řečkovice
Macečková, Eliška ; Havlík, Václav (oponent) ; Herzan, Radovan (vedoucí práce)
Území se nachází na severním okraji města Brna v městské části Řečkovice a Mokrá Hora a je situováno v rozvojových disponibilních plochách města v klínu mezi stávající zástavbou. Na jih od území leží areál bývalých vojenských kasáren. Řešené území je navržené jako obytná čtvrť s veřejnou vybaveností, administrativními prostory, sportovními plochami a plochami pro rekreaci. Stávající zástavba v území se skládá z řadových i samostatných rodinných domů. Nově navrhovaná zástavba je řešena převážně z blokových nízkopodlažních bytových domů do čtyř nadzemních podlaží. Na východě území navazují na původní zástavbu rodinné domy se zahradami. Území se nachází na severním svahu, proto je zvoleno optimální natočení bloků ke světovým stranám. Území je dostupné z východu ze sběrné místní komunikace na ulici Žilkova a ze západu z ulice Terezy Novákové. Stavby, které lemují ulici Terezy Novákové, jsou bariérové domy s funkcí občanskou, administrativní a částečně slouží pro bydlení. Těžiště území se přimyká k ulici Terezy Novákové. Jedná se o veřejný prostor s občanským vybavením, blízkou zastávkou MHD, podzemním parkovištěm a pěší zónou směřující do parku. Plochy pro rekreaci jsou umístěny na severu území, kde se nachází park a sportoviště. Mateřská škola je navržena v centrální klidnější části území, mezi zástavbou bytových a rodinných domů. V území se nachází také základní umělecká škola, domov důchodců a kulturní sál. Kromě obslužných komunikací jsou zde navrženy i komunikace funkční skupiny D1, obytné zóny, a komunikace funkční skupiny D2, pěší zóna. Odstavná parkování sloužící bytovým domům jsou zajištěna podzemními garážemi. Zelené střechy podzemních garáží tvoří soukromý a zároveň klidový prostor vnitrobloků.
Řešení statické dopravy na sidlišti Bažantnice v Hodoníně
Špačková, Eliška ; Froněk, Jan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením stávajícího stavu statické dopravy na sídlišti Bažantnice v Hodoníně. Stanovením potřebného počtu odstavných a parkovacích stání dle ČSN 73 6110 a ČSN 73 6110/Z1. V druhé části se práce zabývá návrhem možných úprav místních komunikací. Cílem je navýšení počtu odstavných a parkovacích stání v lokalitě. Pro zklidnění dopravy je nově navržena obytná zóna a zóna tempo 30.
Studie dopravního řešení lokality Vlnitá - Vyškovská v Brně
Glosová, Vanda ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je variantní řešení rekonstrukce místní komunikace v obytné zástavbě, která se nachází v městské části Brno-Slatina. V rámci práce byly navrženy tři varianty, které byly následně zpracovány formou studie. Cílem rekonstrukce je zejména šířkové sjednocení, nová skladba vozovky, ale také návrh organizace dopravy.
Návrh obytné zóny v Třinci
Szturc, Václav ; Moravec, Karel (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh obytné zóny na vymezeném území v obci Třinec. Následné vhodné rozmístění stavebních parcel, včetně návrhu pozemních komunikací a vyřešení statické dopravy. Samotný návrh byl vytvořen ve třech variantách. Nejvhodnější varianta je dále podrobně rozpracována.
Rozšíření obytné zástavby v obci Pustá Polom
Kufka, Jiří ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh obytné zóny, přilehlých komunikací a napojení na stávající infrastrukturu ve východní části obce Pustá Polom. Návrh je v souladu s územním plánem obce a respektuje tedy vyhrazené plochy pro nové stavební záměry. Pro obytnou zónu jsou vytvořena tři variantní řešení, z nichž pouze jedno je dále rozpracované. Přilehlé komunikace jsou řešeny pouze jedním návrhem shodně pro všechny řešení obytné zóny. Návrh obsahuje i řešení statické dopravy.
Návrh obytné zóny v Říčanech u Brna
Hojný, David ; Klepáček, Josef (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem práce je variantní řešení obytné zóny. V prvním případě je kladen důraz na ekonomické hledisko s ohledem na zábor území stavebními parcelami v poměru k místním komunikacím. Ve druhé studii je největší váha kladena na estetické hledisko a architektonické ztvárnění. Třetí situace je pojata jako možný kompromis mezi příznivou cenou a architektonickým ztvárněním. Ve všech případech je provedena architektonická studie situačních výkresů. Dle multikriteriální analýzy byla varianta RASTR vybrána jako nejvhodnější a dále u ní je proveden výpočet parkovacích a odstavných míst, výškové řešení a charakteristické a vzorové příčné řezy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.